subota, 13. studenoga 2021.

Zajedno pružimo OTPOR bezakonju i moralnom silovanju - Prosvjed u Splitu, 10.11.2021.



HVALJEN ISUS I MARIJA – svim vjernicima! Srdačan pozdrav svim ostalim istinoljubivim i slobodoljubivim ljudima koji su ovdje s nama.

Svi smo zajedno u ovoj nevolji. Moj se stav nije promijenio od zadnjeg govora u kolovozu kad sam rekao da se neću cijepit. To je moj konačni stav. Ove su ga mjere samo učvrstile. I ja od njega ne mislim odstupat. Ono što sad promalimo – prolazim i ja s vama jer sam zaposlenik na fakultetu i najverojatnije ću izgubit posao kao i vi … Nakon toga će mi zatvorit crkvu (ne damo!….)

To je sada jedno moralno silovanje u tijeku. Kao što se događalo u Vukovaru, za vrijeme rata, i po cijeloj našoj Domovini, ovo je stvarno jedno moralno silovanje i na to ne mogu pristat.

Zašto su oni išli postupno s ovim mjerama? Išli su zato da nas zavade i da nas skuhaju kao žabu. Bojali su se da ako odmah nastupe sa cijelom ovom agendom da će narod pobunit. Oni se boje naroda jer imaju nečistu savjest. To su sotonska posla. Na nama je da mi djelujemo obrnuto, da budemo zajedno jer je u zajedništvu snaga. Ne dopustimo da nas dijele na cijepljene, necijepljene, testirane i netestirane. ...  (Plenkoviću odlazi!…)

Naše zajedništvo smeta i zato je važno da ga držimo. U tome nas nitko ne može pokolebat.

Ovo je tek početak borbe. Borba je tek pred nama, ali nije potrebno da se sad svatko snalazi za sebe. To samo vodi do toga da nas je sve manje. Moramo biti skupa, moramo se skupa borit za svoja prava – protiv ovoga bezakonja. (U boj za narod svoj!)

Što činiti? Ovo je sada situacija koja je jedna izvanredna prilika da se vratimo svome osnovnom pozivu da budemo ljudi prije svega, a onda da budemo vjernici.

Oni koji su vjernici pozvani su na obraćenje, na molitvu i pokoru.

A svi mi zajedno smo pozvani da pružimo otpor.

Bog nas nije ostavio ni kad nam je bilo najteže. Bog nas neće ostaviti ni danas, ali očekuje od nas da surađujemo i da se borimo. Amen.

(U boj za narod svoj!)

Nema komentara:

Objavi komentar